woensdag 28 januari 2015

Heerlijke colsjaal !!

Vorige week haakte ik deze heerlijke colsjaal !


Het is een engels patroon genaamd: Bellflower infinity scarf. 
Op het blog van metsmaakgehaakt vind je de vertaling ervan.
Vind het een mooi patroon en het haakt heerlijk weg.
Ik heb mijn sjaal gehaakt met het garen van Rico disign 'Fashion nature DK, een mooie natuurlijk wol in oud roze.




Eigenlijk best erg, ik haak nu al zo een 1,5 jaar en nu pas voor het eerst een colsjaal gehaakt!! 
Maar wat is het leuk om te doen, ben bang dat er nog vele gaan volgen hihi!!

Fijne dag!

Liefs,
xAngelx



4 opmerkingen:

  1. Prachtige colsjaal in eeen mooie kleur. Dit garen ken ik nog niet, maaar het ziet er echt mooi uit. Grappig dat je al zoveel hebt gehaakt en dat dit pas je eerste colsjaal is. Er gaan er vast meer komen, nu deze zo mooi is geworden.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Amber! :) Het is inderdaad een heel mooi garen, ik kende het ook niet maar ze verkopen het in de hobbywinkel waar ik vaak kom.
      Fijne avond!

      Verwijderen
  2. Mooi! Mooie kleuren en een leuk patroon. Ook geschikt voor een gewone sjaal zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! :) Ja een gewone sjaal kun je ook prima maken met dit patroon inderdaad, goed idee hihi!

      Verwijderen